søndag 24. august 2008

Velkommen til min helt nye blogg!















Nå er jeg aldeles henrykt! Min skjønne niese har nettopp hjulpet meg med å komme i gang med min egen hage-, interiør- og litt-av-hvert-blogg. Etter at jeg ved en tilfeldighet ramlet innom Emmelines blogg, http://emmelines.blogspot.com/, har jeg lest både hennes og andres blogger ved hver minste lille anledning.

For å være ærlig visste jeg ikke engang hva en blogg var før, desto mindre at jeg kunne ha en selv!


Jeg er altså en dame på snart førti år. Gift med en grei kar, og har to barn på 11 og 8.
Jeg jobber i en barnehage, og der er jeg dramadamen! Sammen med en god kollega går det mye i dukketeater, dramalek og lærer i rolle sammen med barna. Jeg står helst for kulissene, og som dere skjønner er jeg veldig glad i innredning og interiør.


Etter hvert skal jeg vise dere litt bilder fra hagen og hjemmet mitt. Hagen er hjertebarnet mitt og når jeg jobber der får jeg ro i sjelen.


Det første jeg har lyst til å vise frem er bilder fra innganspartiet mitt der jeg spiser frokost og koser meg om morgenen når jeg har fri, ofte sammen med barna mine.



Blomster er en av mine store lidenskaper, og de store jentene jeg er tante til kaller bare hagen min "Edens hage"! I dag har vi pyntet litt ekstra fordi datteren min fyller 11 år i dag. Vi skal ha stort besøk!





Her er min datter og min niese på åtte år, som bor i nabohuset, ivrig i gang med å pynte med steiner, skjell og blomster. De er mine små, ivrige gartnerlærlinger!

Bildene har den store niesen min på 20 år tatt like før hun hjalp meg med denne bloggen.

Nå gleder jeg meg til å oppdatere siden jevnlig, og går inn i rollen som blogger med den største iver!


Lisemoren.

1 kommentar:

Mazza sa...

Jeg er imponert. Faktisk i sjokk! Jeg tror jeg må legge meg litt nedpå. Alt du klarer!?! Trodde det var jeg som var den datakyndige her. (går å legger meg)
Marianne