onsdag 24. desember 2008

GOD JUL

Nå er vi sånn noenlunde klare for morgendagen. Bordet er dekket, pinnekjøttet er lagt i vann og huset er julepyntet. Ennå er det litt småplukk her og der, men ikke verre enn at vi føler oss ovenpå, heldigvis. Vi har sett barnetv med barna og vært på besøk hos tante i nabohuset innimellom rydding og pynting. Det er viktig å kose seg.

Men å tatt bilder av hus og bord er bare å glemme akkurat nå. Jeg håper å gjort det før gjestene kommer i morgen. Så det får jeg vise i romjulen eller når jeg får tid til å blogge igjen. Når vi er ferdig med feiringen skal jeg ta meg en lang og oppdaterende runde her inne. Foreløpig ønsker jeg gamle og nye venner

.

God jul og et Godt Nytt år.

.

Hilsen Lisemoren

2 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

herlig kakefat med amsse gode fristelser:O=)

Ønsker deg og dine en fredfull og hyggelig jule=)

Juleklem kerstin

Benedicte sa...

riktig god jul til deg og dine

hilsen Benedicte m/ fam