søndag 10. mai 2009

Bind deg en blomskrans

Engelen med årets første blomsterkrans. Dette bildet var min favoritt : )
Engelen har hatt huldrehår siden hun ble født. Hun har alltid hatt masse hår, og hadde bob klipp da hun var syv måneder : )



Vi koste oss veldig mens vi flettet den. Senere laget vi mange forskjellige blomsterbuketter som nok kommer til å dukke opp her på bloggen etterhvert.

.
Eplet faller ikke langt fra stammen, her er en som er like glad i blomster som mamma. Men Lurven gidder ikke å ha kransene på lenger. Han er tross alt en tøffing på ni år nå.


Kirsebærblomster, forglemmegei, karse og litt til. Engelen lager de flotteste kranser på et blunk, for hun har vært med ut i blomsterengen fra hun kunne sitte. Så hun har fått øvd seg noen år.




Man kan nesten høre blomstene gro og knoppene briste når våren og været er som dette


.

Jeg tenkte at jeg skulle begrense bruken av bilder med barnas ansikter, men det er ikke lett når bildene blir så fine som dette. Jeg liker veldig godt å se alle de flotte bildene dere andre legger ut, også skrytebilder av barna. Men jeg blir ikke helt enig med meg selv om skal/skal ikke pga av alle advarslene angående internett.
Jeg anbefaler i alle fall alle stolte mammaer å få tatt noen blomsterkransbilder av barna, for det blir såååååååååå fint.
Ønsker alle en fin ukestart : )

9 kommentarer:

oline's skattekammer sa...

Å du store min, for noen nydelige bilder du viser oss idag! Så vakker en engel!!! Er også betenkt mht bilder av barn, så da barnebarnet ble et år, sluttet jeg å blogge ansiktsbilder av henne! Kan vel hende at det dukker opp igjen innimelom, men ikke så ofte som før! Men hun er bare helt bedårende, så jeg tar mange bilder av henne!! Nyt den fine årstiden videre, så dukker jeg nok oppigjen, for trives så godt her inne!!

Guttemamma sa...

For et fantastisk hår...huldrehår på vakker jente!! Så fint med skogen bak!Ha en fin uke med blomster,sol og varme!!

Mitt hvite hus sa...

Så vakre kranser og din skjønne datter var nydelig med kransen...

Jeg er veldig betnkt med bilder av barna mine ute på net..

Håret til din datter ligner veldig må min datetr sitt hår..

Ha en god uke vennen..
Klem Kerstin

GAWO sa...

Du har en nydelig datter, og når jeg kikker nedover i postene her ser jeg at hun ligner deg stort. Dere er like vakre med blomsterkranser i håret. Bildene er så fine og jeg skjønner godt at du vil vise de fram. Jeg er ganske skeptisk til å legge ut bilder av meg og andre jeg kjenner men av og til frister det ganske mye. Men jeg har klart å holde meg til nå

liven sa...

så nydelige bilder!!
Tenk at vi nå har en slik blomstring at vi kan lage blomsterkranser!!
en skjønn blomsterjente:o)
skjønner at du er skeptisk med å legge ut bilder av barna....gjør det ikke selv!
det har jo bl.a litt med at jeg forsøker å være anonym her inne......men dyrene blir avbildet:o)
ha en fin søndagskveld Lisemoren....og denne uken tror jeg det skal bli tid for hage:o)

Henriette sa...

Så nydeleige bilete, av ei nydeleg jente med eit fantastisk hår!

Bilete av ungane ja....Har tenkt litt fram og tilbake, men som du har sett så dukkar dei opp av og til. Men eg brukar kun påkledde bilet;) Mine ungar er jo små nok til å vera søte i lett påkledd tilstand, men det er eg ikkje komfortabel med.

Ha ei strålande veke. Eg håpar veret vert like bra som dei lovar;)
Klem:0)

Lisemoren sa...

takk for koselige kommentarer. Godt med gode råd. Resten av fimilien min, blant annet søstrene mine, er helt avslappet med hensyn til bildebruk, og syns det er morro med bloggen min. Mens jeg som sagt ikke har landet helt på et standpunkt. Noen ganger har jeg tatt bort igjen bilder fra innlegg senere, men kanskje jeg skal bli litt mer konsekvent heretter.

LYKKEBO sa...

For en søt jente! Nydelige bilder..Snakk om englehår da....Enig med deg..Slike bilder er flott..Skal få tatt sommerbilder jeg å!!;)


klem

Tiril sa...

Skjønn jente med den manken, fortjener en vakker blomsterkrans.