fredag 18. mars 2011

Jeg kom til finalen med bildet mitt, hurra :)

Jeg er så glad. Tenk at jeg ble en av finalistene blant alle de fine bidragene som kom inn til Moseplassens fotokonkurranse. 90 konkurenter er nå blitt til 15 i finalen. Jeg meldte på et av mine favorittbilder, som dere har sett mange ganger, og som for meg er den ultimate sommergleden. Gå inn her dersom dere vil være med å stemme på meg, jeg prøver å vinne et drivhus (smiler). Eller kanskje dere finner en favoritt blant en av de andre finalistene, det var mange flotte bilder med. Det er vel verdt turen.




































Jeg regnet ikke med å legge ut flere innlegg før helgen, og ønsket alle god helg i går, litt tidlig antakelig. Så nå sier jeg bare FORSATT GOD HELG

Klem fra Lisemoren

10 kommentarer:

krepsemor sa...

Og det var et nydelig bilde også, så det er ikke så rart at du ble en av de 15 heldige! Jeg var også så heldig å bli en av de 15 =) Det er helt utrolig!
Ønsker deg lykke til, og god helg!

home 4us sa...

Kjempefint bilde. Fikk skikkelig sommerfølelse.

Skal stemme på deg:)

Fossestua sa...

Gratulere så mye! Utrolig vakkert sommer bilde :)
Skal inn å titte ;)
Klem fra Lise

Unknown sa...

Det er mange ideer og få her så jeg tror jeg følger deg ,,mange flotte bilder og en deilig stil...
god helg marit

Underberget sa...

Gratulerer så mye til deg! Jeg har beundret disse bildene på bloggen din mange ganger! Det er så flott med alle sinkpottene dine sammen med sarte blomster. Lykke til i finalen!
Hilsen fra fru.Unerberget

liven sa...

Gratulerer Lise...skal inn å kikke jeg nå....og godt mulig du får min stemme :o)

ha en fin helg :o)

Lenemora sa...

Bilde ditt er nydelig, jeg har vært inne å stemt på deg, hadde vært gøy hvis du vant!

Klem Lenemora

Monica sa...

Hei på deg.
Nydelig bilde, fikk skikkelig sommer stemning :)
Har stemt på deg. Ønsker deg lykke til, og god helg.

Thelma Louise sa...

Takk takk..og grattis med finaleplassen.:-) du får min stemme.))

November- symra sa...

Gratulerer med seieren, hagegleden din var min favoritt, så litt seier til meg også. Ønsker meg jammen et slikt romantisk hage/terrasseparti.
Ble inspirert av alle sinkpottene dine. Skal bytte ut noen gamle krukker i år. Det blir sinkbøtter og spann det er sikkert.