mandag 27. juli 2009

Kveldsstemning

Nå begynner faktisk kveldene å bli kortere igjen, det er helt vilt så fort tiden går. Særlig når det regner blir det faktisk ganske mørkt.
.
Jeg tenner lys de ute kveldene det er godt vær, og koser meg inne når været er dårlig.
Da er det deilig å lese en god bok, eller sitte med et håndarbeid i hendene å se en god film. Det er det som er så greit med ferie, man kan gjøre akkurat hva en vil når en vil, herlig.



Jeg er et skikkelig b-menneske, og syns tiden mellom 23 og 01.00 er den beste tiden i døgnet. Da kvikner jeg skikkelig til her, sukk. Det er jo ikke enkelt å forene med jobb og tidlige starter. Men nå i ferien dermot.......... he, he, da er jeg nattens dronning. Man skal ikke sove bort sumarnatten vet dere !

.

Det er nesten så jeg gleder meg litt til mørketidskosen i høst og vinter. Men nå skal jeg først nyte sommeren leeenge enda, heldigvis.

.
Sommerklem fra Lisemoren

8 kommentarer:

M sa...

B-menneske jeg også...til de grader!
Stemningsfulle og lyse bilder fra deg!

Snart tilbake til hverdagen?
Klem,M

My home is my Castle sa...

nattugle jeg og ;)
nydelige bilder du viser...
ja tiden bare flyyyr avgårde og jeg synes sommeren er så kort..
håper vi får litt mere sol og varme snart..
Klem,kari

Lunalei ;-) sa...

Så fine stemningsbilder!!!
Ja, sommeren er kort - det meste regner bort! Som de synger i en sang! Håper vi får nyte sola og all blomstringen i enda noen uker!!!!
Klem fra Lunalu

Mitt hvite hus sa...

ja tida går rasende fort... føler denne sommeren er over på et blunk..
Gleder meg ikke til høsten enda...
Men koselig å tenne lys ja...
Liker meg om natten og om morgenen.. sover alt for lite...hihihi...

Vakre bilder.. Nyt uken
Klem Kerstin

Charlotte sa...

Nydelige stemningsbilder! Jeg er nok også B-menneske, og nyter roen når alle de andre i huset sover skjønnhetssøvnen sin. Koser meg med gode filmer (les Wallander), strikketøy og en god bok (les "Drapet på Harriet Krohn"). Min sommerferie varer ut denne uken, og den skal nytes til det fulle. Mann og sønn har begynt i jobb/bhg, mens snuppa og jeg nyter denne siste uken.
Klem Charlotte

Guttemamma sa...

Bare surrer oppe om kveldene jeg og, gruer sånn til vekkerklokke igjen...nydelig med alle lysene dine!! Fortsatt god sommer,klem fra Anette

Henriette sa...

Tida fyyyyk avgarde, og eg er IKKJE klar for mørketid på leeeenge enno;) Eg likar ikkje mørketida så hos meg varer sommaren til uti Oktober, så kjem hausten på besøk ein augneblink,vinter til januar, og i februar er det så og seia vår på vestlandet;)Som du skjønar er eg i fornekting når det gjeld lange mørke kveldar;)

B-menneske er eg og, men ungane er ikkje så store at dei har skjøna at det er godt å sova etter kl 07.30, så fornuften koblar inn i 24.00tida, hi,hi.

Ha ein laaaaamg, fin kveld.
Klem:0)

liven sa...

Koselige bilder Lisemoren!!
stemningsfullt!!
er selv A menneske.....er blitt det etterhvert!!
Elsker morgenstunder jeg:o)
vil ha sommer lenge enda......ikke klar for høst i det hele tatt!!

ha en fin fredag:o)