torsdag 17. juni 2010

En blomst i hverdagen

Tiden strekker ikke til for meg akkurat nå, så bloggen må vente, sukk.
Jeg prioriterer hagen når jeg kan og håper dere andre også koser dere med sommeren. Men et lite innlegg i ny og ne må bare til. Nå for tiden holder jeg på å pusse opp inne på hytten, så det er jo håp om masse blogging til høsten. Jeg synes alltid jeg viser alt i ettertid her på bloggen, men sånn blir det hvist bare.

Denne skjønne orkideen fikk jeg av niesen min i vinter, men den står like fint ennå. Jeg har voksne borteboende nieser og nevøer med egne liv og jobber, det er i grunnen veldig rart. Jeg har ikke vennet meg til at en av snupiene fra huset ved siden av er flyttet ut ennå. Derfor er det ekstra hygelig når hun finner tid til å stikke innom meg.


Niesen min lager flotte kort, og hadde laget dette til meg. Hun hadde vært på bloggen og funnet bilder :) Det var hun som i sin tid opprettet en blogg for meg, så jeg kunne vise bilder av hagen. Den gangen fant jeg ikke opp og ned på en datamaskin, men det begynner å komme seg, heldigvis.



Jeg kommer igjen med hagebilder om ikke alt for lenge.
Så ønsker jeg dere alle en riktig God Helg

Klem fra Lisemoren

12 kommentarer:

RoseSommer sa...

Kos deg i hagen! Der bor jeg også for det meste nå. (Bortsett fra et styrke-orgie til Frokost-TV idag tidlig. Puh, masse fine duker til uteplassen er klare!)
Så koselig med de som husker på tante. Du fortjener det sikkert.

Drømmer om drømmehuset sa...

Kos deg masse i hagen! Håper fin været kommer på besøk her nord så vi å kan være litt mere ute.
Ha en vidre fin dag.
Klem fra Christina

Alvas hjørne sa...

Hei!
Så flott blogg du har:)
Herlige hagebilder.
Ei travel tid for den som liker å holde på i hagen, døgnet skulle hatt flere timer nå på sommeren:))
Fin kveld til deg!!

Mitt hvite hus sa...

Heisan Lisa...

ja nå må en kose seg i hagen.... men husk å nyte også...

hadde håpet på sol i dag jeg men det fikk jeg ikke...
ønsker deg en fin helg..

klem O=))

Monica sa...

Hei på deg.
Kos deg masse i din nydelige hage :)
Skjønn orkide, en veldig takknemlig og grei plante synes jeg.
Håper på sol og varme dager, i dag kan det se ut som kalender og temperatur ikke er helt enige ;)
Ønsker deg en fin fin helg.

Anonym sa...

Cool blog I enjoyed reading your information

[url=http://partyopedia.com]birthday supplies[/url]

Anonym sa...

Thank you, that was extremely valuable and interesting...I will be back again to read more on this topic.

Anonym sa...

Fantastic site I loved reading your info

[url=http://partyopedia.com]birthday party supplies[/url]

Anonym sa...

Top website, I had not come across lisemorshave.blogspot.com before during my searches!
Keep up the great work!

Anonym sa...

Thanks for sharing this link, but argg it seems to be down... Does anybody have a mirror or another source? Please answer to my message if you do!

I would appreciate if a staff member here at lisemorshave.blogspot.com could repost it.

Thanks,
James

Anonym sa...

I've on all occasions liked things like sand clocks, lava lamps, and the like to good of virtuous dissipate space staring at it as a cut of catharsis. In a way, it helps me with meditation, to free lay stress and scarcely think about nothing. That's why since I was a kid, in preference to of dolls and cars I've eternally collected more of such pieces like sand clocks, lava lamps, dulcet boxes etc. So I was most pleased when I establish the[url=http://www.dealtoworld.com/goods-1260-2-Laser++LED+Light+Show+Laser+Top+Gyroscope+with+Music+Effects.html] 2-Laser + LED Shine Appear Laser Ace Gyroscope with Music Effects[/url] from DealtoWorld.com under the Toys section. It's like a harmonious caddy, a spinning better, and a berate reveal all rolled into one. Which is spectacular relaxation! The gyroscope transfer concoct for round a minute. The laser slight show with accompanying music makes this gyroscope a pretty corresponding exactly tiny that my friends be suffering with also been most amused with.

My dogs are also pretty eccentric about the laser gyroscope I got from DealtoWorld.com. They evermore follow the gyroscope as it spins, although at first place they kept barking at the laser slight accompany, and also because it produces music. But after they got used it, they've stopped barking but due maintain following the gyroscope whenever I start spinning it. Kids are also pretty amused nearby it. Sometimes it's moral to maintain entertaining toys on all sides the blood so that you can desert the bit of frippery trifle with on while the kids are being amused or playing with it while you live provide for food or fall heir to changed. The gyroscope is one such play with with this purpose.

The gyroscope I bought from DealtoWorld.com has a dragon as a design on it, and produces a gegenschein indicate with red, blue, and unripened colours. Take a look at the pictures I've uploaded of the gyroscope with laser light show. The music produced from the gyroscope is not that great but good plenty to entertain any chic guest to the house. The gyroscope is red and negro, making it look extraordinarily coolth, and slightly macho with that dragon imprint.

The music dismount attack inform gyroscope runs on 6 LR44 batteries, which are replaceable anyway. I've also euphemistic pre-owned this gyroscope to eye-opener my girlfriend during our anniversary celebration. I did the cheesy thing of decorating the hotel elbow-room with roses and when I led her in, I started up the gyroscope as affectionately so that the laser torchlight register produces a romantic effect. I also had some battery operated candles so all the light effects created a rather dreamt-up atmosphere. She loved it, not later than the way, to my relief. I also bought the candles from DealtoWorld.com. These days it seems to be my default shopping put in return all gifts and ideas in support of romanticist occasions.

Since Christmas is coming, this laser go down make clear gyroscope can possibly be a superb Christmas favour for the toddler or neutral the pet! Alternatively, the gyroscope can absolutely be a gracious totalling to the traditional Christmas decorations. I can take it as given placing it adjoining the Christmas tree and perhaps spinning it when guests reach in the house. Looks like [url=http://www.dealtoworld.com]DealtoWorld.com[/url] is getting my duty still again!

Anonym sa...

wonderful publish, very informative. I ponder why the opposite experts of this sector do not notice this.
You should proceed your writing. I'm confident, you have a huge readers' base already!


Also visit my blog: borse longchamp