onsdag 10. juni 2009

Aldri for travelt for nye ideer, eller..........


Hei igjen alle sammen. Takk for de fantastiske godordene om mitt forrige innlegg. Det gledet jeg meg veldig over, og ekstra varmet det fordi det er min favorittplass i hagen.


Akkurat nå er det bare et vannvittig styr alle veier. Er det flere enn meg som føler at de sitter på et løpsk hurtigtog for tiden ? Denne uken har virkelig vært ekstremt travelt så langt. Det er avslutninger og treninger over en lav sko, og møter og travelhet alle veier. Siste innspurten før ferien. Jeg er akkurat kommet hjem etter 12 timers arbeidsdag. Heldigvis ikke så ofte jeg jobber så lenge, phu.Jeg føler meg litt som humlen over her.


Men man skal ikke surfe lenge i blogglandia før man får nye ideer, planer og arbeidslyst igjen. Jeg har akkurat nå så lyst på en dam i hagen jeg. Jeg har sett flere favorittutgaver av slike her hos dere andre, og syns det er så fint. Det er noe beroligende med vannspeil. Selv om jeg også kunne tenke meg et bittelite springvann, eller en fontene om du vil. Det skal jeg se litt nærmere på en annen dag, trur eg !

.
De flotte bildene i dag er tatt av min faste husfotograf, Tonje, takk til deg! Nå skal jeg rett til køys, med varmeflaske og nye blader. Jeg kommer sterkere igjen en annen dag
.
God natt

13 kommentarer:

Anne-Berit sa...

Nydelige bilder igjen,og jeg må bare slutte meg til alle godordene i det forrige innlegget ditt,helt fantastisk fin hage du har.
Det er visst travelt over alt for tia,håper du får slappet litt av innimellom også.Ha det bra!

Mitt hvite hus sa...

Jepp..jeg har sittet på det hurtigtoget en stund.. men hoppet av nå... O=)=)

Så koselig med vann i hagen..har hatt mange tanker rundt det selv jeg.. men har ikke satt noen ut i livet... Blir spennende å se hva du ender opp med...
Ha en fin dag O=)
Klem Kerstin

Lunalei ;-) sa...

Tuuut tuut - tror hurtig toget jager gjennom hele landet - men snart, SNART roer det seg!!!!
Håper du da får masser med tid til å kose deg i hagen! Fine blider nå også!!!
Snart helg også!!! Fortsatt fin uke, hilsen lunalu

A Seaside House sa...

Ja det kan fort bli litt for travelt til tider, du må ha en fin og avslappende helg nå da:) Gleder meg til å se mer fra damprosjektet ditt!

liven sa...

Nydelige bilder!!
Alltid tavelt på denne tiden!!
Men nå er jeg ferdig med avslutninger når det gjelder barna!
De er så store nå.....
Men jammen har jrg hatt det jeg også med fire stykker:o)
Det er så fint med vann i hagen...utrolig koselig!!
Håper du får det til hos deg:o)

ha en fin helg og kos deg!!
Håper bare at denne vinden gir seg!!!!

Tulip sa...

Ja, er visst også med på det løpske hurtigtoget om dagen. Lurer på når det stopper.... Sukk!

Nydelig hage du har, blir helt misunnelig! Vakkert!

Gamlå sa...

Gjett om jeg har kost meg her hos deg og lest mange av dine siste innlegg!!! Masse flotte bilder som gir masse inspirasjon.

God helg og stor klem fra Gamlå

oline's skattekammer sa...

Hei igjen, jepp, har nok følt meg som bia, og kjenner igjen toget, ja...Håper at du innimellom får nyte din utrolig vakre hage, gleder meg til å fortsette å lese hos deg! Håper at du og dine får en vidunderlig helg!!!

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Ja sånn er det bare. Det var best i førrige uke da jeg oppdaget at jeg skulle være på foreldresamtale om 5 min. Løpe, løpe. Fra foreldresamtale til foreldremøte, avslutninger og dugnader. I går var vi alle 4 timer i barnehagen på nedvasking. Ikke nok med det, det er opp til flere bursdager som også ungene må på. Så da løper vi videre....
Alle ideene får jeg ta igjenn i sommerferien.

Nb! den uteplassen din er bare nydelig.

Ha en herlig lørdag
klem:)

Lunalei ;-) sa...

Det er så fint det bilde i header'n din - sukk bli helt hensatt i drømmer....Nyte en god kopp te - og en god venninneprat i de omgivelsene....Vakkert!!!

Da jeg skulle lage tre kolonner i bloggen, så oppretta jeg en testblogg først. Her prøvde jeg meg fram til jeg fikk det til. Turde ikke prøve å feile i "epletreet"!!

God lørdag! Hilsen lunalu

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Åh, eg berre elsker hagen din :) Du har det så utrulig flott og lekkert! :) er enig med deg om at dammer er fint :) Eg driver å planlegger utearealet vårt heime, når vi skal bygge, så skal eg jammen meg lage meg ein dam med vannliljer i :) og kanskje ein fontene også.. :) (sjølv om vi blir da buande like ved sjøen). :)
Håper du har det fint! Godklem til deg :)

Millygarden sa...

Åh vilken härlig oas till trädgård du har! Ser så lummigt och mysigt ut! Själv har jag ingen trädgård ännu men planerar för hur den ska bli!!! inte så lätt att veta hur man ska få till den!

Kram Marina

Mazza sa...

Ja lag en damm i hagen. Har så lyst å gjøre det selv, men blir det ikke bare en grønn, slimete algebefengt geleklump til slutt? He he.... Positiv hilsen meg.