tirsdag 2. juni 2009

Hva har du på nattbordet ditt ?

Nå er jeg tilbake igjen og hverdagen er begynt Nok en kort uke heldigvis. Jeg håper å få tittet innom dere i løpet av uken.
Vi er så heldige at vi får låne en hytte så mye vi vil. Forrige helg malte jeg rommet "vårt" hvitt, og det ble så fint. Bildene jeg tok ble imidlertid ganske mørke, så jeg viser bare små glimt. Her fra nattbordet, som også er nymalt og skal få nye knotter.

Jeg syns dette blåstripete sengetøyet fra kid var så sommerlig og svalt, og nydelig til det hvite rommet. Vinduet vender mot skogen og vannet, og det er grønt og sommerlig. Den gamle muggen syns jeg bare ble prikken over ien. Speilet i bakgrunnen er også nymalt, og skal opp på veggen sammen med noen hyller og knagger, pluss, pluss. Men først skal jeg pynte det litt mer, bilder følger senere.



Hva har du på nattbordet ? Mitt pleier å være ganske overfylt og rotete, men her er det ganske ok. Jeg har nesten alltid en bok, brillene mine og blomster der. Syns dette bildet var så fint.



Buketten er satt sammen av markblomster, mine yndlingsblomster, alle plukket i hagen på hytten.


Nå er det denne boken jeg koser meg med. Denne er veldig masse flotte bilder i, av natur og kultur som det så greit står. Både herskapelige hus og hager blir vist frem. Boken har jeg fått i gave av min kjære. Jeg ønsker meg aldri smykker og dill dall, og derfor får jeg av og til slike praktbøker istedenfor når anledningene er der.

Håper dere alle får en flott uke : )

Velkommen igjen !

11 kommentarer:

Himmel & Hav sa...

Så sommerlig og svalt det soverommet ble, kunne nok sovet godt der. God ide å ønske fine bøker,den tar jeg med meg:)

Anne-Berit sa...

Du verden så fine bilder.Likte så godt den muggen du har den vakre sommerbuketten i.Det så veldig koselig ut på nattbordet ditt.

Tiril sa...

Ett riktig sommersoverom dette, minner meg om når jeg var lita jente og vi var på ferie på landet, kjenner nesten lukten av herlige sommerblomster.

Mitt hvite hus sa...

Så fint rommet ble... denne boken kan jeg tenke meg er bra..
Muggen var bare så skjønn..er ganske svak for mugger ..Nydelig bukett0)

Ønsker deg en fin dag =)
klem Kerstin

liven sa...

Så nydelige bilder!!
Her er det sommerstemning:o)
Muggen er nydelig....så liker jeg jo så godt blå og hvit porselen da!!!
Toppen Bech bøkene er flotte ja....har lånt hos svigermor jeg!
På mitt nattbord ligger "snømannen" av Jo Nesbø!
Skikkelig skummel sommerlektyre!!

ha en fortsatt fin uke:o)

LIVS LYST sa...

Blåstripete sengetøy er helt topp! Jeg digger sengetøy og har også dette. Nydelig og sommerslig!

Ha en fin sommerdag!
Hilsen L-jo

oline's skattekammer sa...

Hei igjen, som vanlig her inne hos deg, slike utolig fine bilder... Men hvem kunne finne på å sovne fra slike nydelige blomster, skjønn mugge, kjempelekkert sengetøy og sist men ikke minst; den boka..!? Jaja, håper at du får en fin tid videre!!

Henriette sa...

Nydeleg, sommarleg soverom, og nydelege markblomar. Ikkje mykje kan måla seg med markblomar synes eg.

Kjempedeilig med ei hytta å reisa til. Eg kjenner i alle fall at eg senkar skuldrene når eg kjem dit.

Klem:0)

lavendel mio sa...

For et herlig soverom du har :))
Mitt er til å få mareritt av...men det skal malest til høsten:)
Ønsker deg en flott helg,klem:)

Randi sa...

Ååå for noen herlige bilder...ser ut som en flott plass. Heldig er dere som har sånne plasser. det gjør godt å komme seg bort av og til.

Enn at det blomstrer sånn hos dere, skal gå meg en tur med Shila får jeg skal på jobb i dag...da skal jeg ha med sekken og fylle den med bregner og villblomster, det som er kommet:-)

Ha en flott helg

Millygarden sa...

Åh så ljuvliga blommor! ger Verkligen ett vackert uppvaknande!
Vackert stillben du fått till på ditt nattbord!
Kramis Marina