torsdag 28. mai 2009

Bare innom i full fart.


For å ønske små og store en riktig God Helg, sånn litt på forskudd. Får noen travle dager fremover og vet ikke hvor mye jeg rekker å blogge eller besøke dere alle sammen.
Jeg får så koselige og hyggelige tilbakemeldinger på sidene mine. Så jeg syns jeg må si fra nå som det kommer til å gå noen dager før jeg er innom igjen : )


Jeg var litt redd det hadde blitt litt vel mye 17 mai her siste tiden, men da jeg var på klubb i går fortalte en av klubbvenninne mine at hun hadde blitt så glad da hun kom hjem fra syden (etter å ha gått glipp av 17 mai) og gikk inn på sidene mine for der fikk hun skikkelig 17 mai stemning. Jeg visste jeg kunne stole på deg, sa hun fornøyd. Alltid så fint pyntet i høytidene på sidene dine. Jaja ja, sa en av mine andre klubbvenninner, det er så greit og så holder jeg meg oppdatert også. Jeg ble så glad, for det er jo så kjekt med tilbakemeldinger. Klubbevnninne mine er ellers mer engasjert på Facebook, og det er jo morro der og, men litt annerledes enn her på bloggen. Min viktigste motivasjon med bloggingen er jo min kjærlighet til fine interiører og hager, helst når de går hånd i hånd, for jeg synes de hører litt sammen. Hva er vel et interiør uten blomster og omvendt. Siden jeg elsker å ta bilder, se på, bli inspirert av og låne ideer fra andre interiører og hager, så er bloggingen en super måte å bli kjent med likesinnede på, utveksle tips, ideer og erfaringer. Siden jeg bare kjenner en til som er like hageinteresr som meg så kan det jo fort bli litt for mye for de jeg er glad i når jeg har lyst til å vise hele hagen til dem hele tiden, (ler).
Jeg setter stor pris på dere alle, gamle venner som nye, det er veldig kjekt her i blogglandia.
Tusen takk til alle dere her inne også, for alle de hyggelige kommentarne jeg får, det varmer mitt hjerte : )

GOD HELG
Klem fra Lisemoren

6 kommentarer:

oline's skattekammer sa...

Hei igjen, likte så utrolig godt det forrige innlegget ditt!! Så utrolig mye fint håndarbeide! Jammen har du en flink mor! Og ikke å forglemme din far da! Hehe. Ønsker deg en trivelig pinse, og håper dere får kosa dere masse!

Mitt hvite hus sa...

Ja nå er det snart lang helg...så deilig...og vi håper solen og varmen kommer som er lovet... Vi trenger det...

Ønsker deg en fin pinsehleg også=)
Klem Kerstin

Anne-Berit sa...

Hei,ha en riktig fin pinsehelg du også!

liven sa...

Hei Lisemoren:o)
Ja det er bra du gir beskjed:o)
Du har så fine innlegg og er glad når der ligger et nytt hos deg jeg!!
Er enig ang facebook!
Er innom sånn dann og vann....men slett ikke hver dag...sånn som med bloggen:O)
Så kjekt her inne når man treffer likesinnede!!
Ønsker deg en fin pinsehelg...så håper vi været blir som lovet:o)

Prinsesse Elin sa...

God helg til deg også:O)

Mia sa...

En deilig pinsehelg er overstått og juni har begynt... og jeg titter innom deg for å ønske deg en fin ny uke og sommermåned. Og takk for dine koselige hilsener hos meg, de gleder alltid, skal du vite!