onsdag 6. oktober 2010




































Hei alle sammen

Nå er det mange av pelargoniumene som har flyttet inn i huset mitt for vinteren.  Kjøkkenreolen, som var fjorårets høstlige snekkerprosjekt her i huset, er fremdeles en klar favoritt. Jeg er så fornøyd med den brede hyllen over, der jeg kan ha så mange blomster, vaser, lykter og lys som jeg bare orker. Kjenner at jeg glder meg til å begynne med julepyntingen her oppå, men det skal bli en stund til ennå (bare så det er sagt)-

Den fine glassvasen er nok et loppefunn. Der har jeg puttet noen avleggere som skal stå der til pryd mens de roter seg. Neste vår blir de nye venner i hagen her :) Pelargoniumene skal få litt penere potter når jeg bare rekker å gjøre noe med det. Dette r potter som egentlig bare skal bo ute (det er sånn jeg liker det).

Ellers blir lysene igjen tent her hjemme, og det er litt koselig det også :)

Ønsker alle en fin onsdag.

Klem fra Lisemoren

6 kommentarer:

liven sa...

Fine skatter du har funnet på loppis Lisemoren....og så koselig som det er her på hyllen in!!
Ha en fin onsdag :o)

Mitt hvite hus sa...

Så fin vase... ja nå bugner det i vinduskarmene her også av pellisene... skal klippe de ned nå når de r ferdig blomstret..

klemmer

Landcharm sa...

Ser at jeg burde tatt et pellagonia-kurs hos deg, du har så mange fine, som holder seg godt.

ralfefarfars paradis sa...

Vakker vase. Jeg har også flyttet inn mine- men det blir trist å sette dem ned i kjelleren-så jeg venter med det. Må vel ta noen avleggere også. Så morsomt med det bladet- jeg har det ikke selv desverre. Men kanskje jeg kommer over det;) Håper du har en fin dag!!

Nooria sa...

Du har en sånn skjønn hage lisemoren! Jeg har også flyttet pelargoniaene mine inn nå. De store som jeg har overvintret flere år nå, er flyttet inn på garasjeloftet, mens de små avleggerne fra i år får bo i stua litt til.

Vi blogges!

Henriette sa...

Måtte berre innom att etter laaaangt fråvær, så no har eg oppdatert meg litt;) Koseleg å kikka innom att:)

Klem:0)