tirsdag 18. november 2008

De store jentenes bad, fra snupifamiliens Eik hus

I dag skal jeg vise badet til de store jentene til naboene. Det er storesøstrene til snupien. Jeg blir nesten nødt til å presisere at dette ikke er mitt hjem, men at jeg får vise alle de lekre detaljene hos naboene mine. Noen trodde nemlig det var hos meg, håper dette er oppklart nå. Det er morro når noen vil dele inspirasjon og gode ideer med andre. Tusen takk til snupiens familie.



Det er jentene som har valgt baderomsmøblene og satt inn og dekorert pynten. Sånn er det når en har nesten voksne barn. De har god smak syns jeg.


Pusegutten tror det kun er for å glede ham denne flotte vasken er satt inn. Han betrakter den som sin personlige eiendom og drikker kun herifra. Rett fra springen mens vannet renner. Han lot seg ikke rikke da vi skulle ta bildene. I vasken skulle han være. Når han er tørst hopper han opp i vasken og mjauer helt til noen hører ham og skrur på springen.


Detalj fra badehyllen.


Håndkleklypen er til og med pyntet : )


Her ser mann glassveggen foran dusjen.


Grønne planter er det i hele huset, også på badet, og de pynter jo veldig opp.


Jenteneselv vaske og holde orden her, og det gjør de faktisk. Jeg lurer på hvordan naboene har fått barna sine så flinke og lydige. Jeg trøster meg med at mine er så små enda...........



Her er pusen i kjent positur mens han nyter det rennende vannet. Dette bildet måtte bare med.

Neste gang skal jeg vise flere soverom. Er du interesert så følg med...........


Velkommen igjen.

5 kommentarer:

ingridmarie sa...

Synes det er berre heilt KJEMPEGØY å få sjå korleis andre folk bur eg, og gjerne låne eit tips eller to ;) Så sporty naboar du har då!! Kjekt at du og dei ville dela glimta med oss:) No MÅ eg få eldstemann i seng her-i morgon er det tidlig opp for både små og store! Varm helsing

Gamlå sa...

Smiler. Dette her var kjekt innlegg og jeg følger gjerne med på serien din her!!

Pusen var nå herlig da, og så flotte fargen han hadde. En bestem kar virker det som, da han bare vil drikke vann fra springen:).

Nydelig bad med fine detaljer, og jentene har god smak. Ikke verst å få dem til å holde det rent og pent. Det hadde ikke tytta mi gjort. Nei, Gamlå må stramme henne opp!!

Ha en fin kveld

Jeanette sa...

Lekkert bad..og så flinke barn da..som vasker selv..mine 2 eldste har eget bad også..men jeg maser og maser nå er d vasketid!!!!:O)
jaja d kommer vel:)
Stilige bilder av den skjønne kattepusen..jeg henger med!!
Klem j.

Anne-Berit sa...

Fantastiske naboer som lar deg vise fram hjemmet deres.Men de har jo litt av et hjem da,verdt å vise fram.Nydelig bad de store jentene har,virkelig lekkert.Gleder med til fortsettelsem jeg...

Ingunn sa...

Så koselige bilder du viser!!Nydelig pus!