fredag 21. november 2008

Gjesterom, snupiens hus.


Her kommer del 9 av føljetongen der vi besøker snupiens hus. For de av dere som er nye her på siden kan jeg fortelle at Lille snupien og familien hennes er naboene mine, og de lar meg vise det lekre huset sitt her på bloggen.

I dag blir det et kort innlegg, før jeg skal slappe av og kose meg med god mat, litt tv, en bok og kanskje en lese runde rundt på bloggene her inne.
Vi ser på gjesterommet i dag. De har fått seg et lekkert gjesterom hos naboene. Der har det allerede vært mange gjester som har kost seg på ferie på verdens beste "pensjonat". For både maten og selskapet er supert hos dem.


Her er alle møblene malt hvite, både seng og nattbord. Veggene er også holdt i lekre lyse farger, mens bildene og sengetøyet frisker opp med litt farger.



Fruen i huset ønser seg noen nye lamper, og er interesert i tips om noen som kan passe her i dette rommet.





Velkommen tilbake i morgen, da tar for oss siste del av denne føljetongen.





Vil du være med så heng på.



3 kommentarer:

Heidi-anitha sa...

Så koselig at du får vise fem naboens hus...Alltid godt med snille naboer:)

Nå er det snart advent! Til uken kommer litt mere pynt frem og adventstaken også..

Håper du nyter helgen og dagene nå føre jula trer inn for fullt og julegavemaset tar styringa over oss... ja, jeg blir ialefall litt stressa av mannen i bilen som venter:)

Klem til deg fra

White vintage

Ingrid sa...

Hei!
Et tips til lamper til nattbordene er Årstid fra Ikea http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/40013859
De finnes også for å henge på vegg - og de har jeg på soverommet. Koselige lamper med et litt nostalgisk preg.
God helg!

Fjordheim sa...

Ja dette er et utrolig flott hus.
Så mye kreative løsninger.
Ha ei flott helg :)